Запрошуємо,
Гість
|
ТЕМА: ABS несправність, діагностика і ремонт
ABS несправність, діагностика і ремонт 26 лип. 2021 19:05 #1
|
Напевно кожен автовласник коли не будь стикається з ситуацією «загорілася лампа ABS».
Природно це не є добре, тому що без нормально працюючої ABS ефективність гальм зменшується, і точно передбачити як при екстреному гальмуванні підеш в юз, майже неможливо. За великим рахунком проблеми нема, з палаючим чеком ABS їздитиме можна і тиждень і рік, але це все одно не розумно, потрібно чи в сервіс звертатись або знатися в цьому самому. Тим паче, зараз робити діагностику машини просто, через OBD роз'єм. Наприклад в моєму випадку, помилка С1325 Ну гаразд з цим, засоби діагностики це добре, проблему то вони демонструють, а ось що саме - Контакти? Датчик? Дроти? Замикання? Обрив? В загалом не буду перераховувати варіанти, так як вони тут можливі в будь-яких комбінаціях. Потрібно робити просто, як кажуть «розтин покаже»:)). Наприклад в моєму випадку, мені тільки теоретично знадобилися ці дані діагностики що до помилки С1325, практично це ніяк не згодилося. Отже до головного , знявши заднє ліве колесо я не знайшов там проблеми, датчик ABS справний, контакти чисті, с дротами біля роз'єму в все гаразд ... І почали виникати певні сумніви, «а раптом OBD сканер не той код видав», і що тепер? Або таки рушати в сервіс, нехай там самі розбираються, чи продовжувати знімати всі колеса навмання, а раптом пощастить і сам знайду ...… Але це я так, мистецько розглянув ситуацію, насправді я робив за таким методом .. Знімаємо переднє ліве колесо, знімаємо пластиковий захист крила. Маємо вільний доступ до ABS блоку, від'єднуємо від блоку ABS роз'єм. У мене такий В інтернеті виявив принципову схему, як у мене під'єднані датчики Що б візуально все було зрозуміло, пронумерував потрібні мені контакти. Спочатку лінії датчиків ABS вимірював на опір мультиметром, в залежності від підключеної полярності, показувало опір справної лінії датчика 5-7 мОм, в загалі нормально, але ще краще використати для цього транзістортестер. Тоді справна лінія з датчиком показує без зайвого тлумачення подвійний діод. І так через ABS роз'єм я таки 100% переконався, що це все ж лінія ABS на заднє ліве колесо. Як я писав раніше датчик ABS колеса і його роз'єм, я вже перевіряв - там все справно .. Виходить що несправність (або точніше обрив) в електричному дроті. Найпростіше це протягти два нових дроти (кручена пара) до датчика, ніж «потрошити» увесь джгут. Так і зробив, від роз'єму заднього колеса, там ще сантиметрів 15 вільний доступ до дроту ABS датчика. В цьому місці я зробив з'єднання нового дроту, друге місце з'єднання нового дроту, вдалося зробити лише під ногами заднього пасажирського місця. Ось і вся історія, Найголовніше в якій, це потрібно було дістатися до ABS роз'єму, проміряти всі лінії транзістортестером, і додати 1 метр 30 см нового дроту до датчика ABS. |
россия - подлая нация!
Останнє редагування: 28 лип. 2021 10:15 від Oto. Причина: помилка жгут - джгут
Увійдіть до облікового запису, щоб писати повідомлення.
Користувачі які сказали Дякую: Vakula
|
ABS несправність, діагностика і ремонт 27 лип. 2021 18:12 #2
|
Як я зрозумів, дріт в обриві був. Ну там скоріш за все просто перегнила жила під оболонкою ізоляції. Дуже поширена та підступна неприємність. Знаходиться підтягом насилу дротів. Головне не пересильнячити.
А так, усе добре; краще прокласти нову шину, чим порхатись в старій. P.S. Жгут - Джгут(укр). |
Увійдіть до облікового запису, щоб писати повідомлення.
Користувачі які сказали Дякую: Oto
|
Модератори: wolf2000, Vakula, Айнцвайдрайченко, Soir