Добро пожаловать, Гость
Логин: Пароль: Запомнить меня

ТЕМА: ABS несправність, діагностика і ремонт

ABS несправність, діагностика і ремонт 26 июль 2021 19:05 #1

  • Oto
  • Oto аватар
  • Не в сети
  • Moderator
  • Сообщений: 2380
  • Спасибо получено: 1029
  • Site Sponsor 2017 Author sxem.org Sponsor 2019
Напевно кожен автовласник коли не будь стикається з ситуацією «загорілася лампа ABS».



Природно це не є добре, тому що без нормально працюючої ABS ефективність гальм зменшується, і точно передбачити як при екстреному гальмуванні підеш в юз, майже неможливо.
За великим рахунком проблеми нема, з палаючим чеком ABS їздитиме можна і тиждень і рік, але це все одно не розумно, потрібно чи в сервіс звертатись або знатися в цьому самому.
Тим паче, зараз робити діагностику машини просто, через OBD роз'єм.
Наприклад в моєму випадку, помилка С1325



Ну гаразд з цим, засоби діагностики це добре,
проблему то вони демонструють, а ось що саме - Контакти? Датчик? Дроти? Замикання? Обрив?
В загалом не буду перераховувати варіанти, так як вони тут можливі в будь-яких комбінаціях.
Потрібно робити просто, як кажуть «розтин покаже»:)).
Наприклад в моєму випадку, мені тільки теоретично знадобилися ці дані діагностики що до помилки С1325, практично це ніяк не згодилося.

Отже до головного , знявши заднє ліве колесо я не знайшов там проблеми, датчик ABS справний, контакти чисті, с дротами біля роз'єму в все гаразд ...

І почали виникати певні сумніви, «а раптом OBD сканер не той код видав», і що тепер?
Або таки рушати в сервіс, нехай там самі розбираються, чи продовжувати знімати всі колеса навмання, а раптом пощастить і сам знайду ...…
Але це я так, мистецько розглянув ситуацію, насправді я робив за таким методом ..

Знімаємо переднє ліве колесо, знімаємо пластиковий захист крила.
Маємо вільний доступ до ABS блоку, від'єднуємо від блоку ABS роз'єм.
У мене такий



В інтернеті виявив принципову схему, як у мене під'єднані датчики

Що б візуально все було зрозуміло, пронумерував потрібні мені контакти.

Спочатку лінії датчиків ABS вимірював на опір мультиметром, в залежності від підключеної полярності, показувало опір справної лінії датчика 5-7 мОм, в загалі нормально, але ще краще використати для цього транзістортестер.
Тоді справна лінія з датчиком показує без зайвого тлумачення подвійний діод.



І так через ABS роз'єм я таки 100% переконався, що це все ж лінія ABS на заднє ліве колесо.
Як я писав раніше датчик ABS колеса і його роз'єм, я вже перевіряв - там все справно ..
Виходить що несправність (або точніше обрив) в електричному дроті.
Найпростіше це протягти два нових дроти (кручена пара) до датчика, ніж «потрошити» увесь джгут.

Так і зробив, від роз'єму заднього колеса, там ще сантиметрів 15 вільний доступ до дроту ABS датчика.
В цьому місці я зробив з'єднання нового дроту, друге місце з'єднання нового дроту, вдалося зробити лише під ногами заднього пасажирського місця.

Ось і вся історія, Найголовніше в якій, це потрібно було дістатися до ABS роз'єму, проміряти всі лінії транзістортестером, і додати 1 метр 30 см нового дроту до датчика ABS.
#StopRussianAggression
Последнее редактирование: 28 июль 2021 10:15 от Oto. Причина: помилка жгут - джгут
Администратор запретил публиковать записи гостям.
Спасибо сказали: Vakula

ABS несправність, діагностика і ремонт 27 июль 2021 18:12 #2

  • Vakula
  • Vakula аватар
  • Не в сети
  • Moderator
  • ich bin Ukrainian
  • Сообщений: 1561
  • Спасибо получено: 330
  • ukraine-medal sxem.org Sponsor 2019 Author
Як я зрозумів, дріт в обриві був. Ну там скоріш за все просто перегнила жила під оболонкою ізоляції. Дуже поширена та підступна неприємність. Знаходиться підтягом насилу дротів. Головне не пересильнячити.
А так, усе добре; краще прокласти нову шину, чим порхатись в старій.
P.S. Жгут - Джгут(укр).
Администратор запретил публиковать записи гостям.
Спасибо сказали: Oto
Модераторы: wolf2000, Vakula, Айнцвайдрайченко, Soir